Meniu Sanatos

Cu totii iubim dulcele. Copiii il adora. Noi avem grija ca aceasta placere sa ramana sanatoasa si hranitoare. De aceea, folosim indulcitori precum miere, sirop de artar, sirop de agave, zahar brun. Alimentatia sanatoasa trebuie sa contina mereu cerealele potrivite. Noi pregatim orz, chinoa, linte si le asezam in portii atent masurate.

Iarasi, in ton cu nevoile sanatoase ale organismului, nu servim desert dupa masa de pranz, dar vom avea intotdeauna un meniu bogat in fructe si legume gata sa iti lase atat gura apa, cat si un sentiment de prospetime apoi.

null

MICUL DEJUN

NU folosim niciodata mezeluri.
Alimente folosite: unt cu miere, cereale cu lapte de capra, tar­tine cu branz­ica de capra si legume
null

GUSTAREA DE DIMINEATA

Fructe proaspete (nu com­po­turi cu zahar), salate de sem­i­nte sau o plac­in­ta cu mere, dovleac
null

PRANZUL

Supa de legume cu car­ne, bro­colli la aburi cu carne la cup­tor, mix de legume la aburi cu car­ne.
Masa de pranz nu contine desert
null

GUSTAREA DE DUPA-AMIAZA

Bud­inca la cup­tor cu branza de capra, stafide si iaurt sau un iaurt cu banana